Det kalles med dette inn til Blærekreftforeningens årsmøte 2020

Kjære medlemmer

I år besluttet styret at foreningen var nødt til å holde årsmøtet digitalt, ettersom det tidlig ble klart at det ordinære møtet ikke kunne gjennomføres fysisk som tidligere planlagt. Med så mange av oss i risikogruppen, ville det ikke være forsvarlig, ei heller innenfor myndighetenes retningslinjer å gjennomføre et fysisk møte nå. Men vi kommer sterkere tilbake.

Alle medlemmer som har betalt kontingent har møterett og stemmerett til årsmøtet. Støttemedlemmer har møterett, men ikke stemmerett.

Her på siden finner du alle sakspapirene som du nå i ro og mak kan lese igjennom, eventuelle spørsmål kan du stille via:

post@blaerekreft.no eller ved å ringe 4748 96 00.

Det er enkelt å stemme og du kan avgi din stemme fra du leser dette, frem til 20. juni kl 09.00.

• Klikk på boksen til høyre «Digitalt årsmøte 2020»
  • Logg inn med passordet som ble sendt til deg via post eller e-post

Informasjonsmøte 20.06 kl.12.00

Vi vil holde et informasjonsmøte etter at den formelle delen av årsmøtet er avsluttet. Det foregår fra kl. 12.00, 20. juni 2020.
Du er hjertelig velkommen til å delta der ved å følge denne lenken:

Eller ringe inn på: 23961629.
Kode for å komme inn i møtet er 26843702#

Linjen åpnes 15 minutter før møtet. Vil du teste at alt fungerer, logg på, eller ring inn i god tid. Har du problemer, ring Tore på 90777841 for hjelp frem til møtestart.